Bemanningswisseling

21 april 2014 - Maasholm, Duitsland

Bemanningswisseling: Wio en Siebe maken plaats voor HarmVandaag een kleine etappe naar Maasholm van ruim 20 Nm. Lekker rustig ontbeten 'mit frischen brötchen', die we ondanks Tweede Paasdag bij de havenmeester konden krijgen. Met een NO 4 Bft zeilen we vanaf 11.00 u over de kalme Oostzee vrijwel in een rechte lijn comfortabel naar de bestemming. Het weer is ons gunstig gezind. Mooier kan niet. De bemanning heeft het schip helemaal in handen. Even na 14.00 u leggen we aan in de prettige haven. We lopen naar de bakker, omdat Wio nog wil trakteren. Op dat moment komt Harm aanrijden. Na de thee met aardbeiengebak neem ik afscheid van Wio en Siebe. De 11 dagen zijn omgevlogen. Wat een fantastische bemanning waren ze!!! Na hun vertrek gaan Harm en ik vrolijk door met het aardbeiengebak. Harm brengt een lading alcohol aan boord waar we Scandinavië gemakkelijk mee door zullen komen. We eten in de Hafen Bistro, schnitzel natuurlijk.

1. Yvonne:
    23 april 2014
    Wio en Siebe zijn weer terug op het thuisfront. Bruin gekleurd en met mooie verhalen. Ze hebben een fantastische reis gehad, Tom! Siebe had het niet willen missen.
    Goede reis verder met Harm.
    Hartelijke groet, Yvonne
  2. Marie-Claire:
    23 april 2014
    Magic Animato, magic eten en magic bemanning!