Afscheid en welkom

24 mei 2014 - Stockholm, Zweden

Om even voor 06.30 u de trein naar het centrum om Marie-Claire weg te brengen naar de City Terminalen waar de bus naar het vliegtuig vertrekt. We hebben samen drie heerlijk ontspannen weken  gehad. De sluizen in het Götakanaal,  waar ze tegenop zag, bleken een geweldige ervaring. Ik blijf even even alleen achter in Stockholm. Vervelen doe ik me niet, ik kijk mijn ogen uit. Later op de ochtend terug naar de Animato.  Nog even wat klusjes doen voor de ontvangst van Wouter.  Hem verwelkom ik om 16.00 u in dezelfde City Terminalen. Hij heeft Marie-Claire op Schiphol nog even gezien, want hij heeft hetzelfde vliegtuig waarmee zij naar Nederland is gevlogen. Ik laat Wouter 'in a Japenese way' de hoogtepunten van Stockholm zien. Hij heeft zijn fototoestel in de aanslag. Ook hij is verrast over zoveel gezelligheid op straat. De thermometer op een gebouw toont 28°C. Korte rokjes weer! We eten in een 'restaurant' waar ik de naam van Wouter niet van mag noemen, maar je vindt ze over de hele wereld.....